Petrecerea de Revelion bate la usa, iar tu vrei cu siguranta sa faci senzatie in noaptea dintre ani. Ai la dispozitie doua saptamani in care sa-ti retusezi talia. Iata ce trebuie sa faci!

Transforma micul dejun

Inlocuieste micul dejun cu cereale, fulgi de ovaz sau orice alt tip de alimente cu amidon cu un mic dejun pe baza de proteine. Acestea stimuleaza metabolismul cu pana la 25% mai mult decat o fac carbohidratii. Albusul de ou, iaurtul grecesc sau shake-ul proteic sunt variante ideale pentru masa de dimineata.

Adauga fibre

Oricat de neplacute par fibrele, ele sunt aliatul tau numarul unu atunci cand vrei sa dai jos cativa centimetri din talie. Fibrele sunt mai satioase si contin mai putine calorii. Le gasesti in semintele de chia, de in, de canepa, in fructele de padure, in legumele fara amidon. Adauga cate putin din toate acestea peste salate sau iaurturi si vei fi satula mult mai repede.

Elimina din grasimi

Elimina excesul de nuci si toate uleiurile de gatit, inclusiv pe cele pe care le consideri sanatoase. Chiar si acestea pot influenta cresterea in greutate. Incearca sa gatesti fara ulei sau foloseste un spray pentru gatit.

Alege o cina cat mai usoara

Cata vreme privitul la televizor sau navigatul pe internet nu ard atat de multe calorii pe cat ar fi necesar seara, e cazul sa alegi pentru cina preparate cat mai usoare. O masa cu peste cu legume si un cartof dulce e un exemplu perfect. Condimenteaza mancarea cu ierburi aromate in loc de ulei, sare sau unt.

Pacaleste pofta de dulce

Inlocuieste indulcitorii artificiali sau pe cei naturali precum mierea ori siropul de artar cu zaharul extras din stevie. Nu contine calorii, nici nu are vreun impact asupra indicelui glicemic si, evident, asupra taliei tale.

Mananca multe iaurturi

Iaurturile probiotice si cu continut ridicat de proteine reduc rapid grasimea abdominala si balonarea. Secretul pentru a pierde in greutate este sa mananci iaurturile simple si degresate. Adauga in ele o lingurita de extras de stevie ca sa le faci mai placute la gust.

Nu uita de antrenamente

In vreme ce exercitiile cardio sunt cheia pierderii in greutate, nu uita de cele cu greutati pentru intarirea musculaturii abdominale. 20 de minute de astfel de exercitii, o data la doua zile, fac minuni in doar doua saptamani.

Sursa foto: goodfon.su

  •   2014-12-18
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Gabriela Jianu

Vezi toate articolele

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii